קיים קידום אורגני בגוגל וקיים גם קידום ממומן בגוגל. חברת מדיה גרופ, הינה חברת קידום אתרים, העוסקת לא רק בקידומם אלא גם בהקמתם, וזאת באמצעות אנשי המקצוע המנוסים והמקצועיים ביותר. המקדמים שלנו בקיאים בכל רזי קידום האתרים, מכירים את השיטות והטכניקות השונות הנוגעות הן לקידום ממומן והן לקידום אורגני.
היכן מופיעות התוצאות?
כאשר מדובר על קידום ממומן בגוגל, התוצאות יופיעו במיקומים שונים. קידום אורגני ימצא במרכז דפי תוצאות חיפוש, ואילו הקידום הממומן ימצא בצד שמאל או מעל התוצאות האורגניות. גוגל נוטה לקדם בעצמו ובאופן טבעי אתרים איכותיים ומקוריים בעלי תכנים רלוונטיים. בהשוואה לכך, כאשר מדובר על קידום ממומן בגוגל, אלה הן בעצם פרסומות, בעל האתר משלם פר הקלקה על המודעה שלו, אולם לא בהכרח התוצאות הן משתלמות או אופטימליות. המציאות מוכיחה כי הגולשים נותנים יותר כבוד לתוצאות האורגניות
כיצד זה נעשה?
האמת היא שהפרסום ברשת איננו מורכב, קידום אתרים הוא עניין שבשגרה ולכן הוא חייב להיות נגיש לכולם. יחד עם זאת ולמרות קלות הפרסום, חשוב שיעסוק במלאכת הקידום מקדם מנוסה ומקצועי, על מנת להגיע לתוצאות המיוחלות. בנוסף, אחד היתרונות הבולטים של קידום ממומן בגוגל, קשור לעובדה שפרסום האתר הינו מידי, ניתן לעשות זאת ביום בו הוא עולה לאוויר, והחשיפה לה יזכה תהיה רבה ביותר, זוהי נקודת התחלה מצוינת לאתר.
בד בבד, אפשר לעבוד גם על קידום אתרים אורגני. על מנת לפרסם מודעה ממומנת, כל שיש לעשות הוא להירשם לגוגל אדוורדס, לנסח את מודעת הפרסום, על הפרסומת להכיל את כתובת דף הנחיתה יחד עם ביטויי מפתח רלוונטיים, וכמובן על כל לקוח להחליט מהו התקציב הכספי אותו הוא מעמיד לרשות הקמפיין. אמנם ההליך איננו מורכב, אולם מקדם אתרים מקצועי מכיר את כל האמצעים הקיימים על מנת ליעל את הליך הפרסום.
פרסום ללא התחייבות
לסיכום, ניתן לומר כי אחד מהיתרונות הבולטים של קידום ממומן נעוץ בעובדה שהוא עולה לאוויר באופן מידי, ניתן די בקלות לשנות את נוסח הפרסום, ואין הלקוח מחויב לחברת גוגל. כלומר הוא יכול לפרסם למשך הזמן הרצוי לו ולא מעבר לכך.